March 14, 2009

långdag idag...

Nu är jag trött....o det i stora mängder!
Alltså det är lördagkväll o jag vill lägga mig...klockan är typ kvart över tio på kvällen....aj aj aj.

Lång dag idag, vaknade givetvis tidigt....fast jag hade sovmorgon!! Arrghhh säger jag bara! :) Gick upp o åt frukost, sen bar det av till affärerna för att köpa det sista till födelsedagsbarnet jag var o hälsade på idag! Efter det så bar det av till Sara, Tommy o kidsen för att äta lite födelsedagsfika o mysa lite. Det skulle bli en liten kort visit men när klockan blev mycket så började magarna göra sig till kännas. Då var det ju inte lönt att gå hem...:))Så vi beställde Pizza hela slanten o tittade på Transporter 1....mmmhmmm

Imorgon bär det av till Bror o familj för att gosa med vilding 1 och 2 ;))

natti natti

No comments:

Post a Comment