March 31, 2011

Stamp giveaway/Stämpeltävling

*Update: The contest/giveaway is now closed**Tävlingen är stängd, återkommer inom kort med vem som vann stämpeln*


Last week I visited a new scrapbookingstore here in my hometown and ended up blowing my budget totally. They had a huge and good selection of everything imaginable.

I ended up getting a few new stamps, not that i don't have plenty but getting one or two more to my collection isn't that bad.

Right?!

Well I got one extra stamp that I want to give to a lucky person.



It is an unmounted stamp and soo totally cute and versatile.

All you have to do is answer the following question in the comment section:

What cardsize is the one you make most?

The contest will end april 12th midnight and I will randomly pick a winner after that.

Good luck!! :)

"på svenska"

En omonterad stämpel från bildmålarna.se delas ut till en lycklig vinnare.
Det enda du behöver göra är att svara på följande fråga i kommentars rutan:

Vilken kortstorlek tillverkar du mest?

Tävlingen håller på till 12:e april midnatt, efter det lottar jag fram vinnaren.

Lycka till!

18 comments:

  1. 6X6 inch använder jag mest!

    /oliver

    ReplyDelete
  2. Det blir mest 15*15 cm. Men har mer och mer börjat göra 10*15 cm. :)

    ReplyDelete
  3. Det är mest 15x15 cm...men jag gör mycket olika kortvikningar och då blir det ju också olika mått på dem, så ska man tänka att "olika mått" också är ett mått...så kanske det är det som är mitt vanligaste ;)

    ReplyDelete
  4. 14x14 är nog det vanligaste storleken.

    ReplyDelete
  5. Mest blir det nog 15 x 15 kort :o)

    ReplyDelete
  6. Jag har tidigare gjort mest LOs, men nu har jag köpt på mig lite promarkers och håller min ännu till 15x15 cm.

    //Sofi

    ReplyDelete
  7. Åh vilken söt stämpel! Den vill jag gärna vara med och tävla om.
    Jag använder mig oftast av 13,5 cm* 13,5 cm.

    ReplyDelete
  8. Jag skapar mest kort i 15*15 cm...
    Underbar stämpel du lottar ut :)

    ReplyDelete
  9. Är gärna med och tävlar :) Jag gör nog allra mest kort i storleken 10x15 cm :)

    ReplyDelete
  10. ursöt stämpel, förstår att det kunde bli ett dubbelköp.
    Jag gör helst 10x15cm

    ReplyDelete
  11. Jättefin stämpel. Jag gör kort i storleken 15x15 cm till nästan 99 %.

    ReplyDelete
  12. Jag gör mest 14*14 cm kort. Jättesöt stämpel.

    ReplyDelete
  13. Min vanligaste kortstorlek är 14.5x14.5cm av någon outgrundlig anledning!
    15x15 är för stort och 14x14 för litet :-P

    ReplyDelete
  14. Supersöt stämpel, verkligen snällt av dig att ge den vidare! :-)
    Jag gillar 14x14 för jag tycker 15x15 blir liiiite för stor yta att fylla. Viktigt det där med små centrimetrar ibland! ;-)
    Kram
    //Cattie

    ReplyDelete
  15. Åh vilken söt stämpel. Den skulle jag vilja vinna. Jag gör oftast mina kort 15x15.

    ReplyDelete
  16. 15 gånger 15 kort är den storlek jag gör mest, ja nästan bara den för att vara ärlig :)
    Nu håller jag fingrarna i kors för bildmålarnas stämplar är ju helt underbara!
    Kram

    ReplyDelete