February 25, 2009

UTRENSNING!!!!

Jag har rensat lite bland mina scrapbooking prylar, och då hittat lite saker jag inte använder mig av längre och bara samlar damm. Tänkte att det kanske finns någon annan här i världen som vill ha något. Priserna står med svart tryck på varje sak om inget annat står. Porto tillkommer om ni inte bor här i Halmstad (då man kan hämta hos mig eller vad vi kommer överens om), Portot bör inte bli så mycket, ett eller två frimärken bör räcka...men det kan vi alltid diskutera om innan köpet blir gjort!

OBS!!!! Klickar ni på bilderna så får ni dem större!!!

Det är först till kvarn som gäller!! Endast ett exemplar finns av varje. Ni kan maila mig på: mikaelalindman@yahoo.com



Pluto och Goofy är klisterark som är en 25 cm höga.

Mickey och vänner är vinyl kuvert med klister på baksidan
Gröna tags (ej öppnad förpackning)
Blå band (ca en 2 meter band av olika slag)
Photocorners (fotohörn) är endast 4 st kvar

Magnolia Stämplar för att fästa på akrylblock

Ej använda mycket möjligtvis 2-3 gånger
Thilda med hopprep
Thilda och Edwin halloween (senaste kollektionen)
Princess Thilda
Och Edwin med keps





Från vänster:


Blå blommor (ca 9st) i olika storlekar

Utstansade blommor i cardstock ca 20 st

blandade blommor i olika färger...ca 20 st

små blommor (prima) ca 20st

Utstansade hjärtan i cardstock ca 10-20 st




Från vänster:
Självhäftande blommor som ser ut som knappar knappt använd
Trollsländor ej öppnad förp. ca 20 st
Baby boy klistermärken, ej öppnad förp.
Och självhäftande blommor i vitt och transparant plast

Vill ni har en mer beskrivning så hör gärna av er!





Ha det gott!!



Mikaela


(25/2 de som är strukna på bilden är redan sålda)




1 comment:

  1. skickat mejl :)
    hehe , har haft din sida uppe nu ett bra tag. bra musik ju
    trevlig sida åxå :)

    ReplyDelete