August 25, 2008

Update

So it has been some time since last.....busy busy busy!!! :)
I have some news, I am a proud co-owner to a new Scrapbookcompany!! Yeay....I did it!
So the last 2 weeks my life has been very busy and well the next few weeks are going to be extremely busy aswell!

On the 1 of september we are opening our webstore.....
6-7 september we are going to Gothenburg to a convention!!
Then 4th of october we are opening our fysical store here in Halmstad!

So keep a look out for MiMa's Scrapbooking!!!

Det har varit ett tag sen sist, mycket upptagen kan jag säga!! :)
Lite nyheter som jag har är att jag är nu delägare till ett nytt scrapbooking företag!! Yep...jag gjorde det! ( inte bara själv utan med Maria)
Så de senaste 2 veckorna har mitt liv varit väldigt stressigt o ingen tid för annat känns det som. O det lär nog fortsätta ett par veckor framöver med.

Så den 1 september så öppnar vi våran Webshop
6-7 september så ställer vi ut på Göteborgs Mässan
4 oktober så öppnar vi butiken här i Halmstad!!!

Så håll ett utkik för MiMa's Scrapbooking!!!

No comments:

Post a Comment