May 22, 2008

Day 3

okay efter 2 dagar sa kanns det som om jag ar hemma! Liv o stoj ar det hela tiden!
Var o shoppade igar......oj ojoj....pengarna bara trillade ivag!!! O jag har saker kvar att kopa!! Shit....undrar hur mycket overvikt jag kommer ha med mig. :)

Jeanette.....ngt specifikt du vill ha??? Hojta till om det ar ngt....far nog plats med litegrann! Fick onskemalet att ta med en bud light hem....far val se om den far plats! :)

Idag blir det nog lite avkoppling, ska ivag med en langrunda med hunden, sen Starbucks!!! (ett maste....Jossan vet:) ) Sen i e.m sa blir det nog ngt Mall med ungarna....mer pengar som forsvinner o sen sa ar det ivag till Marion's hus o inspektera!

Ha det sa jatte gott dar hemma!!!

P.s hatar Mac datorer....o att det inte finns alla bokstaver...sa ni far lida lite med mig!!! hihi

No comments:

Post a Comment